معاون سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران خبر داد

پاسخگویی به 12 هزار تماس روزانه تهرانی ها از جانب 137

پاسخگویی به 12 هزار تماس روزانه تهرانی ها از جانب 137

تور و گردشگری: معاون ارتباطات سامانه ۱۳۷ از پاسخگویی به روزانه حدود ۱۲ هزار تماس تلفنی شهروندان در سامانه ۱۳۷ آگاهی داد.


به گزارش تور و گردشگری به نقل از ایسنا، شهرام علیپور در جریان بازدید خبرنگاران از اداره تماسهای شهروندی سامانه ۱۳۷ در جمع خبرنگاران در تشریح عملکرد سامانه ۱۳۷ اظهار نمود: در روزهای پایانی سال با عنایت به استقبال شهروندان از اجرای طرح های مختلفی همچون درختکاری که توسط درگاه ارتباطی شهروندی اجرایی می شود، با افزایش تماس ها با سامانه ۱۳۷ مواجه هستیم. برهمین اساس در طول یک روز در سه شیفت صبح، ظهر و شب بین ۱۰ تا ۱۲ هزار پیام شهروندی توسط نیروهای سامانه ۱۳۷ پاسخ داده می شود.
وی افزود: ۷۰ نفر نیروی ستادی در طول شبانه روز به همراه ۱۲۰ نیرو در نواحی پاسخگوی شهروندان هستند. ۶۰ درصد از تماسهای شهروندی در شیفت صبح، ۳۰ درصد در شیفت ظهر و ۱۰ درصد در شیفت شب صورت می گیرد که در این پیام ها دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان پاسخ داده می شود.
معاون ارتباطات سامانه ۱۳۷ افزود: قریب به ۷۰ درصد تماس ها در حوزه خدمات شهری در نواحی و مابقی توسط همکاران ستادی به صورت فوریتی پاسخ داده می شود. در روزهای اجرای طرح درختکاری ۲۰ هزار تماس در طول این دوره با سامانه گرفته شد و در روزهای پایانی سال موضوع هایی همچون بارندگی و حوادث ناشی از آن از مطالبات شهروندی می شود و به صورت کلی درخواست ها سمت وسوی خدمات شهری دارد که این درخواست ها بلافاصله به حوزه مربوطه ارجاع می شود و بعد از رسیدگی هم پیامک رسیدگی به شهروندان ارسال می شود.
علیپور در قسمت دیگری از صحبت های خود اظهار نمود: بعد از تغییر و تحول های سامانه ۱۳۷ کیفی سازی پاسخگویی محقق شده بشکلی که از ساعت ۱۲ شب گذشته تا لحظه عرضه این گزارش ۱۲ هزار تماس شهروندی با سامانه انجام شده و هم اکنون هیچ شهروندی پشت خط سامانه نداریم. در واقع سعی شده در ترافیک تماس ها بیشتر از سه الی چهار دقیقه شهروندان منتظر نمانند.
وی افزود: اگر به هر علتی در هنگام پیک تماس ها شهروندان پشت خط منتظر بمانند راه های ارتباطی دیگر همچون شبکه های مجازی و اپلیکیشن «تهران من» زمینه دریافت پیام های شهروندی و پاسخ به پیام ها را فراهم می آورد.
معاون ارتباطات سامانه ۱۳۷ در پاسخ به سوالی در خصوص میزان تماس ها بعنوان مزاحم تلفنی با سامانه ۱۳۷ اظهار داشت: مزاحم تلفنی نداریم و در طول سال کمتر از یک درصد تماس ها موضوع هایی است که به شهرداری تهران ارتباطی ندارد.
وی تصریح کرد: در روزهای نوروز به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شهروندان هستیم و در ایام تعطیل طول سال هم پاسخگوی شهروندان هستیم. بسته به مطالبات شهروندی ۸۰ درصد درخواست های شهروندان در حوزه فوریتی در زمان کوتاه پاسخ داده می شود؛ اما برخی مطالبات امکان دارد زمان بر باشد ولی در نهایت پاسخ داده خواهد شد.




منبع:

1401/12/27
16:42:58
5.0 / 5
283
تگهای خبر: خدمات , زمین , كیش , مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
ttma تور و گردشگری