پرواز کرمان-نجف بعد از 2 سال وقفه از سر گرفته شد

پرواز کرمان-نجف بعد از 2 سال وقفه از سر گرفته شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از طریق اندازی مجدد پرواز کرمان - نجف طی روزهای یکشنبه هرهفته خبر داد؛ این پروازها به دلیل انتشار کرونا طی ۲ سال گذشته گرفتار وقفه شده بود.


به گزارش تور و گردشگری به نقل از روابط عمومی این اداره کل، فریدون فعالی اضافه کرد: پرواز کرمان - نجف و برعکس در ایام یکشنبه هر هفته توسط دفتر خدمات مسافرتی جنوب شرق کرمان انجام می شود و این پرواز گنجایش جابه جایی ۱۶۰ مسافر را دارد.
وی ضمن اشاره به این که راه اندازی باردیگر این پرواز به ورود گردشگران سلامت کمک شایانی می کند خاطرنشان کرد: با عنایت به این که کرمان، شهری با ظرفیت های گردشگری سلامت است می تواند نیازمندی های گردشگران عراقی را در این حوزه برآورده کند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان خاطرنشان کرد: در استان فضای فیزیکی بستری و دپارتمان سلامت برای گردشگران فراهم است و برای گردشگران عراقی امکانات لازم پزشکی همچون دستگاههای آنژیوگرافی، سی تی اسکن، اتاق های عمل جراحی قلب باز، بخش بیماری های مادرزادی، بیماری های مغز و مخچه ای و غیره در مراکز درمانی کرمان همچون بیمارستان مهرگان بوجود آمده است.
وی به فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی هم اشاره و بیان نمود: در این ایام برای اسکان و عرضه خدمات به زائرین کشور عراق که با پرواز مذکور به کرمان سفر می کنند، تدابیر لازم اتخاذ شده است.
فعالی بیان نمود: بر مبنای دستورالعمل های صادره، زائرین مزار شهید حاج قاسم سلیمانی باید ۲ دُز واکسن زده و تاییدیه لازم هنگام سفر به همراه داشته باشند و همینطور تاییدیه تست منفی PCR از الزامات سفر آنان خواهد بود.
وی همینطور از طریق اندازی پرواز کرمان - دبی و برعکس در آینده ای نزدیک اطلاع داد و تصریح کرد: به زودی این پرواز به جمع پروازهای بین المللی استان کرمان افزوده خواهد شد.



منبع:

1400/10/07
11:20:27
5.0 / 5
1017
تگهای خبر: خدمات , دستگاه , سفر , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
ttma تور و گردشگری