مدیر كل میراث فرهنگی استان مركزی:

ساعت کاری موزه های استان مرکزی در روزهای نوروز افزایش می یابد

ساعت کاری موزه های استان مرکزی در روزهای نوروز افزایش می یابد

تور و گردشگری: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی اظهار داشت: بمنظور بهره مندی بیشتر گردشگران در نوروز 1401 ساعات فعالیت موزه های استان افزایش می یابد.



به گزارش تور و گردشگری به نقل از مهر، مصطفی مرزبان مدیر کل امروز ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۰ در جلسه ستاد خدمات سفر اظهار داشت: بمنظور ارتقا سطح رضایت گردشگران و مهمانان نوروزی ساعات کاری تمام موزه ها و اماکن تاریخی زیر پوشش اداره کل در روزهای نوروز ۱۴۰۱ با دو ساعت افزایش ساعت کاری از ساعت ۹ بامداد تا ۲۰ خواهد بود و در آخر وقت حضور بازدید کننده هیچ الزامی برای خروج با عجله پس از ساعت تعیین شده وجود ندارد و راهنمایان موزه ها تا زمان حضور بازدید کنندگان حضور خواهند داشت.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی اظهار داشت: افزایش ساعت کاری اعلام شده برای موزه های استان تا ۱۲ فروردین ماه است.
مرزبان افزود: استان مرکزی با داشتن ۱۵ موزه تخصصی در استان، سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران و مهمانان است.
وی از برگزاری آئین های بومی و اجرای موسیقی سنتی در اماکن تاریخی و موزه های استان و اماکن پرتردد شهر نیز آگاهی داد و اظهار داشت: در امتداد حفظ، احیا و معرفی آئین های سنتی و بومی استان، برنامه آئین های نوروزی با عنوان نوروزگاه و برگزاری بازارچه های صنایع دستی در استان انجام می شود.


منبع:

1400/12/12
12:11:34
5.0 / 5
793
تگهای خبر: تاریخی , تخصص , خدمات , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
ttma تور و گردشگری