۳۶۰ تماس دریافتی و اعلام ۵ شکایت به سامانه ملی سفر در ۲۶ اسفند
به گزارش تور و گردشگری در سامانه ملی سفر روز گذشته ۲۶ اسفندماه ۳۶۰ تماس ثبت شده که پنج مورد در ارتباط با شکایات مردمی بوده است.
به گزارش تور و گردشگری به نقل از مهر، طی روز گذشته ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰ با سامانه ملی سفر ۳۶۵ تماس گرفته شده است. از این تعداد ۷۵ تماس در ارتباط با اطلاعات راه ها، ۲۰ تماس در ارتباط با پیگیری شکایات، ۴۳ تماس برای صدور اسناد بین المللی، ۲۸ تماس در ارتباط با امداد خودرو، ۱۴ تماس در ارتباط با پایانه های مسافری، ۱۶ تماس در ارتباط با خدمات رفاهی، ۶۶ تماس برای اطلاع از اماکن اقامتی، ۲۸ تماس در ارتباط با اماکن گردشگری و ۷۰ تماس در ارتباط با اطلاعات آب و هوا بوده است. همینطور پنج شکایت دریافت شده است که سه مورد در ارتباط با مراکز اقامتی و دو مورد در رابطه با کالا و خدمات بوده اند. سامانه ملی سفر به آدرس http: //www، ۰۹۶۲۹.IR و شماره تماس ۰۹۶۲۹ در روزهای نوروز همراه سفر نوروزی شماست. با رفتن به این سامانه ضمن اطلاع از آخرین وضعیت ترافیک راه ها و اطلاع از وضعیت آب وهوای شهرها و جاده های کشور می توانید جاذبه های گردشگری ایران را به همراه اطلاعات دقیق از اقامتگاه های مجاز از در هر استانی که هستید با نقشه دسترسی مشاهده کنید. همینطور در صورت داشتن شکایت از مبحث در رابطه با سفر شکایت خویش را با ارسال عکس و فیلم ثبت کنید و با کد رهگیری مراحل رسیدگی به مبحث مورد نظر را پیگیری کنید. همینطور امکان قدردانی از شخص یا جایی که در مسافرت نوروزی تان خاطره ساز بوده اند از راه این سامانه امکان پذیر است.
این پست تور و گردشگری را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان تور و گردشگری در مورد این مطلب