برخورد مرگبار اتوبوس و کامیون در استان یزد

برخورد مرگبار اتوبوس و کامیون در استان یزد

تور و گردشگری: یزد رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان از تصادف یک دستگاه اتوبوس و کامیون بنز در محور خرانق به ساغند و مصدوم شدن دو نفر و فوت یک نفر آگاهی داد.


«جواد کمال آبادی» درباب جزییات این حادثه اظهار داشت: این حادثه عصر روز گذشته چهارشنبه ۲۸ دی ماه در ۴۰ کیلومتری محور خرانق به ساغند که بعد از اعلام به مزکر فرماندهی عملیات این جمعیت، نیروهای پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر اردکان (مستقر در پایگاه امداد ونجات خرانق – شهید احمدی روشن ) و یک تیم نجات به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان اظهار داشت: این حادثه دو نفر مصدوم که بعد از اقدامات درمانی توسط نیروهای امدادی در صحنه توسط آمبولاس اورژانس به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.
کمال آبادی اضافه کرد: همین طور راننده اتوبوس که فوت و در داخل اتوبوس گیر افتاده بود توسط نجاتگران این جمعیت با بهره گیری از تجهیزات تخصصیست نجات رهاسازی و جسد وی تحویل عوامل ذیربط شد.
به گزارش تور و گردشگری به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد این مقام مسئول ضمن تاکید بر رعایت احتیاط در رانندگی، از مردم خواست که بمحض مواجه با چنین حوادثی نجاتگران هلال احمر را بوسیله تماس با شماره ۱۱۲ باخبر سازند.




منبع:

1401/10/29
17:08:45
5.0 / 5
340
تگهای خبر: تخصص , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
ttma تور و گردشگری