امدادرسانی هلال احمر به ۸۲۱ نفر در ۳ روز اخیر

امدادرسانی هلال احمر به ۸۲۱ نفر در ۳ روز اخیر

به گزارش تور و گردشگری، سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۸۲۱ نفر از جانب امدادگران این سازمان در حوادث سه روز اخیر اطلاع داد.


صادق محمودی در گفتگو با ایسنا، در تشریح اقدامات امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ۷۲ ساعت گذشته اظهار داشت: امدادگران جمعیت هلال احرم در این زمان مجموعا در انجام ۳۶۰ مأموریت امدادی مشارکت داشته و در جریان آن به ۸۲۱ نفر امدادرسانی کردند.
وی با اشاره به اینکه در مجموع این مأموریت ها ۲۵۴ نفر نجات داده شدند، اظهار داشت: ۱۸۰ نفر از حادثه دیدگان هم به مراکز درمانی منتقل شدند و خدمات سرپایی امداد و نجات هم به ۱۴۸ نفر عرضه شد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ضمن اشاره به انجام عملیات رهاسازی از جانب امدادگران هم اظهار داشت: ۴۷ مورد عملیات رهاسازی از جانب امدادگران جمعیت هلال احمر انجام شده که منجر به رهاسازی ۵۳ مصدوم در سوانح ترافیکی شده است. عملیات رهاسازی جزو مأموریت های حساس و فنی است که از جانب امدادگران جمعیت هلال احمر و با تجهیزات مخصوص صورت می گیرد.
محمودی با بیان شماره ۱۱۲ از شهروندان خواست که در صورت وقوع حوادث بخصوص در معابر و مناطق غیرشهری با این شماره تماس گرفته و درخواست امدادرسانی کنند.



1401/11/08
11:41:11
5.0 / 5
352
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
ttma تور و گردشگری