فرمانده یگان های ویژه فراجا:

روحیه شهادت طلبی هنوز زنده است

روحیه شهادت طلبی هنوز زنده است

به گزارش تور و گردشگری، فرمانده یگان های ویژه فراجا با اعلان اینکه روحیه شهادت طلبی هنوز زنده است اظهار داشت: جنگ ترکیبی اخیر، پیچیده تر از جنگ تحمیلی و بسیار خطرناک تر بود اما خوشبختانه با همراهی مردم و اقشار مختلف با نظام و رهبری، ناکام ماند.


به گزارش تور و گردشگری به نقل از ایسنا، سردار حسن کرمی در چهارمین یادواره سرداران و ۱۳۲۰ شهید یگان های ویژه فراجا که بامداد امروز در مقر مرکزی یگان های ویژه برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا و به ویژه شهدای یگان های ویژه و انتظامی، اظهار داشت: هدف ما از برگزاری این همایش ایجاد جریان فرهنگی در سطح کشور است و ما به عنوان سفیران شهدا این رسالت را بر دوش داریم که فرهنگ شهادت را در زندگی و محل کارمان زنده و جاری نگه داریم.

وی با اشاره به جنس تهدیدات و اقدامات دشمن مقابل کشورمان اظهار داشت: در گذشته جنس و نوع تهدید دشمنان مقابل ایران فقط از نوع تهدید نظامی بود و همین طور هم شد که تمرکزشان را بر جنگ تحمیلی هشت ساله قرار دادند. البته در این جنگ ما پیروز شدیم و وقتی دشمن دید که شکست خورده و سازمان ملل هم عراق را به عنوان متجاوز اعلام کرد، بدنبال تغییر استراتژی در این جنگ رفتند.

وی افزود: حالا پس از دوران دفاع مقدس فراز دیگری از انقلاب اسلامی ایران شروع شده و در حقیقت دشمن وقتی دید در جبهه نظامی کاری از دستش پیش نمی آید، به مباحث قومی، گروهی، قبیله ای، فرهنگی و... وارد شد. آنها تصور می کردند که می توانند با این مباحث و اختلاف افکنی ها مردم را از رهبری، نظام و انقلاب جدا کنند.

کرمی افزود: در ماه های اخیر هم دشمن با همین هربه اهداف خودرا پیش برد و یک جنگ ترکیبی تمام عیار به راه انداخت. اما باز هم باوجود تمام فتنه های مادی، اقتصادی و نظامی دشمن، ما موفق شدیم فرهنگ شهادت را ترویج دهیم و جوانان مان حاضرند جان خودرا در راه انقلاب و کشور فدا کنند.
بگفته فرمانده یگان های ویژه، همان ایثارگران که کار فرهنگی انجام دادند پیامشان را به دهه هشتادی ها منتقل کردند و این جوانان در جبهه مقاومت چنان درسی به آمریکایی ها و دشمنان دادند که هیچ وقت فراموش نمی شود.
وی با اعلان اینکه وقتی کشتی های ما در سواحل برزیل لنگر می اندازند لرزه بر اندام آمریکایی ها می افتد، اظهار داشت: وقتی دشمن جنگ ترکیبی را طی ماه های ماه گذشته در ایران شروع کرد این دهه هشتادی ها بودند که در خیابان با دشمن مبارزه کردند. کومله، سلطنت طلب، منافق و دموکرات هایی که اصلا همدیگر را قبول ندارند در این جنگ ترکیبی به کمک ضدانقلاب ها و شرورهای داخل کشور آمده و نقش آفرینی کردند، اما نتوانستند کاری کنند چونکه روحیه شهادت طلبی در کشور هنوز زنده است.

ادامه دارد


1401/12/20
12:29:43
5.0 / 5
367
تگهای خبر: زندگی , فرهنگ , مقاومت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
ttma تور و گردشگری