آزاد سازی ۲۸ هزار متر از اراضی کشاورزی در نوشهر

آزاد سازی ۲۸ هزار متر از اراضی کشاورزی در نوشهر

به گزارش تور و گردشگری، مازندران فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر ازآزاد سازی ۲۸ هزار متر از اراضی کشاورزی و تخریب ۶ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در جهت حفظ اراضی شهرستان اطلاع داد.



اکبر درویشی در تشریح این خبر بیان نمود: به دنبال سو استفاده بعضی از افراد در خصوص ساخت ساز غیر مجاز در شهرستان نوشهر، ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی و با حضور مسؤلان اداره جهاد کشاورزی مبادرت به تخریب ۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی کردند.

وی با اشاره به اینکه ۲۸ هزار متر از اراضی کشاورزی آزاد شده شامل دیوارکشی غیرمجاز و بناهای غیرمجاز ویلایی بوده است، اضافه کرد: بعد از چندین مرحله اخطار توسط اداره جهاد کشاورزی به مالکان ساختمان های ساخته شده و کسانی که مبادرت به دیوارکشی در اراضی کشاورزی کرده بودند، آنان هیچ گونه اقدامی در مورد توقف یا تخریب ملک خود نکرده و سرانجام با حضور مقتدرانه پلیس، قلع و قمع شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در انتها از شهروندان درخواست نمود هرگونه اخبار درمورد ساخت و ساز غیرمجاز، تغییر کاربری اراضی کشاورزی و سو استفاده از منابع طبیعی را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

موتورسیکلت ۱۰ میلیاردی در کلاردشت

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از کشف یک دستگاه موتورسیکلت چهارچرخ "۱۰۰۰سی سی" قاچاق به ارزش ۱۰ میلیاردریال در آن شهرستان اطلاع داد.

مصطفی اکبرنژاد هم در تشریح این خبر، اظهارکرد: مأموران انتظامی شهرستان کلاردشت در حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه موتورسیکلت چهارچرخ ۱۰۰۰ سی سی سنگین مشکوک و آنرا متوقف کردند که در بررسی های اولیه مشخص شد موتورسیکلت فاقد هرگونه مدارک گمرکی است.

وی با اشاره به اینکه ارزش موتورسیکلت کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۱۰ میلیاردریال ارزیابی شده است، اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه مالک تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت در خاتمه ضمن اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است، از مردم خواست، برای پشتیبانی از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این حوزه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.





منبع:

1402/01/17
17:46:07
5.0 / 5
366
تگهای خبر: دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
ttma تور و گردشگری