موج گرما در هند

موج گرما در هند

به گزارش تور و گردشگری، اداره هواشناسی هند (IMD) در جدید ترین بولتن هواشناسی خود اعلام نمود که احتمالا طی چهار تا پنج روز آینده شرایط موج گرما بر ˮبنگال غربیˮ، ˮبیهارˮ و سواحل ˮآندرا پرادشˮ در این کشور حاکم خواهد بود.


به گزارش تور و گردشگری به نقل از "ایندیاتودی"، آژانس هواشناسی هند پیشبینی کرده است که دمای هوا در "پنجاب" و "هاریانا" در دو روز آینده افزایش پیدا کرده و بعد از آن کاسته می شود.
اداره هواشناسی هند با پیشبینی شرایط موج گرما در بعضی از بخش های بنگال غربی اظهار داشت که دمای روز در نواحی جنوبی احتمالا بیشتر افزایش خواهد یافت که هم اکنون در چندین نقطه بالای ۴۰ درجه سانتیگراد است.
مقامات بنگال غربی تصمیم گرفته اند تا هفته آینده همه موسسات آموزشی این ایالت را به علت شرایط "شدید" موج گرما تعطیل کنند.
یکی از مقامات ایالتی بنگال غربی در اینباره اظهار داشت: تمامی مؤسسات آموزشی همچون مدارس، کالج ها و دانشگاه ها با در نظر گرفتن شرایط شدید موج گرما از دوشنبه تا شنبه هفته آینده تعطیل خواهند بود.
بیش از ۱۰ کشته بر اثر گرمازدگی در مراسم اهدای جوایز در مهاراشترا
به گزارش "آرتی ایندیا"، بیشتر از ۶۰۰ نفر در این رویداد تحت حمایت دولت که در فضای آزاد برگزار شد و شرایط برگزاری آن، برخلاف دستورالعمل های تعیین شده برای مقابله با گرمای شدید تابستان بود، بیمار شدند.
رهبران محلی برای ملاقات با افرادی که تحت درمان بودند به بیمارستان ها رفته اند.
مقامات ایالتی هند اعلام نموده اند که به خانواده های قربانیان این حادثه کمک مالی می شود و افرادی که در بیمارستان ها بستری شده اند هم به صورت مجانی درمان خواهند شد.




منبع:

1402/01/28
11:41:23
5.0 / 5
383
تگهای خبر: آموزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
ttma تور و گردشگری