بازداشت مردی که در مقابل چشم پلیس، زورگیری کرد

بازداشت مردی که در مقابل چشم پلیس، زورگیری کرد

تور و گردشگری: سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی که با تهدید سلاح سرد مبادرت به زورگیری از 10 شهروند در محدوده خانی آبادنو کرده بود، آگاهی داد.


به گزارش تور و گردشگری به نقل از ایسنا، سرهنگ رسول بهرامی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: بامدادان سیزدهم اردیبهشت ماه سال جاری امموران عملیات کلانتری ۱۵۲ خانی آبادنو درحال گشت زنی در محدوده خیابان ماهان بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا تکرو که رهگذران از خیابان را زاغ زنی می کرد، مشکوک شده و رفتارش را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار دادند.
وی اظهار داشت: متهم در همین حین به طرف شهروندی که درحال گذر از خیابان بوده حمله ور و با تهدید سلاح سرد، مبادرت به زورگیری و سرقت تلفن همراه وی کرد. در همین حین ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیر وارد عمل شدند و متهم بمحض رویت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شد.
بهرامی با اشاره به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی ماموران کلانتری اظهار داشت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت های انتظامی، موتورسیکلت متهم متوقف و وی در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. همین طور بررسی بیش از متهم یک قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن همراه که لحظاتی قبل سرقت شده بود به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.
سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: متهم ۴۴ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و اظهار داشت که بعد از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته است.
گودرزی در آخر با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت اشاره کرد: در این رابطه شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد. این فرد نیز بعد از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.




منبع:

1402/02/14
14:39:01
5.0 / 5
330
تگهای خبر: خودرو , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
ttma تور و گردشگری