تور گردشگری غیرمجاز شاهرود به قشم توقیف شد تور و گردشگری: ایرنا- رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود از توقیف تور غیرمجاز گردشگری شاهرود به جزیره قشم آگاهی داد. به گزارش تور و گردشگری به نقل از ایرنا، حمیدرضا حسنی روز دوشنبه به رسانه ها اظهار داشت: به دنبال تبلیغات غیرمجاز فردی در فضای مجازی در خصوص اجرای تور گردشگری به مقصد جزیره قشم، با بررسی های انجام شده تور مذکور فاقد مجوزهای لازم بود و با حکم دادستان شهرستان و هماهنگی نیروی انتظامی و اماکن عمومی از اجرای این تور جلوگیری شد. وی جلوگیری از برگزاری این تور را در حفظ سلامت و امنیت شهروندان و پشتیبانی از راهنمایان گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز موثر دانست. در شهرستان شاهرود هشت دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری فعالیت داشته و ۳۵ راهنمای دارای مجوز اجرای تورهای گردشگری نیز با این دفاتر همکاری دارند. جزیره قشم در فصل زمستان همیشه مورد توجه گردشگران از نقاط مختلف کشور قرار می گیرد و این در حالیست که مسئولان استان هرمزگان به خاطر خطر شیوع ویروس کرونا همیشه مردم سراسر کشور را به پرهیز از سفر به این استان دعوت می کنند. منبع: ttma.ir 1399/11/08 15:05:52 0.0 / 5 1558 تگهای خبر: خدمات , سفر , فرهنگ , گردشگران این پست تور و گردشگری را می پسندید؟ (0) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط اطلاعیه سازمان حج درباره ی برگشت ایرانیها از عربستان آغاز برگشت هوایی حجاج از این تاریخ خبر جدید از زوار جامانده از حج بوم گردی ها موتور محرک توسعه گردشگری روستایی نظرات بینندگان تور و گردشگری در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۵ بعلاوه ۳ ارسال نظر