مدیركل حفاظت محیط زیست استان خبر داد:

راه اندازی خانه های محیط زیست با همکاری جهاد دانشگاهی لرستان

راه اندازی خانه های محیط زیست با همکاری جهاد دانشگاهی لرستان

تور و گردشگری: لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از راه اندازی خانه های محیط زیست با همکاری جهاد دانشگاهی استان آگاهی داد.


علی سالاروند امروز یازدهم دی ماه، در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی لرستان اظهار داشت: محیط زیست متعلق به همه افراد جامعه است و در امتداد صیانت از محیط زیست و فرهنگ زیست محیطی می توان از ظرفیت دانشگاهایان و نخبگان بهره برد.
وی با اعلان اینکه در امر صیانت از محیط زیست دانشگاهیان دلسوزی بیشتری دارند، می توان از ظرفیت جامعه دانشگاهی لرستان استفاده کرد، بیان کرد: مسئولیت ها در قالب جهاد دانشگاهی اجرا می گردد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان افزود: می توان در امر مسئولیت اجتماعی نیز از یکی از صنایع سبز استان برای پیشبرد تفاهم نامه ای که میان محیط زیست و جهاد دانشگاهی لرستان منعقد شده بهره برد.
سالاروند از راه اندازی خانه های محیط زیست با همکاری جهاد دانشگاهی لرستان آگاهی داد و اظهار داشت: انجام هر کاری در قالب این خانه ها صورت خواهد گرفت.
وی عنوان کرد: نیاز است در امتداد برنامه های محیط زیستی در لرستان از پژوهش رسانه ای غافل نشویم و از ظرفیت رسانه ها استفاده نمائیم.
به گزارش تور و گردشگری به نقل از ایسنا، در این دیدار تفاهم نامه همکاریهای زیست محیطی بین جهاد دانشگاهی و محیط زیست لرستان منعقد گردید.






منبع:

1401/10/11
14:42:39
5.0 / 5
355
تگهای خبر: فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
ttma تور و گردشگری