سامانه صدور و تمدید مجوز تاسیسات گردشگری در كشور افتتاح شد

سامانه صدور و تمدید مجوز تاسیسات گردشگری در كشور افتتاح شد

به گزارش تور و گردشگری مدیركل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: سامانه صدور و تمدید پروانه بهره برداری تاسیسات گردشگری راه اندازی و بهره برداری رسمی آن به ادارات كل استانی ابلاغ گردید.


به گزارش روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سید جواد موسوی با بیان این خبر اظهار داشت: در جهت هوشمندسازی، تسهیل و تسریع دسترسی عموم به خدمات دولتی، سامانه صدور و تمدید پروانه بهره برداری تاسیسات گردشگری به نشانی my.mcth.ir به صورت رسمی ابلاغ و آماده بهره بردای شد.
وی ادامه داد: این سامانه با هدف مکانیزه شدن تمام فرآیندهای در رابطه با مجوزهای تاسیسات گردشگری به صورت برخط به راه افتاده است.
مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری خاطرنشان کرد: در این سامانه بعد از ثبت نام اولیه و با عنایت به نیاز متقاضی فرایند آغاز می شود و در واقع تمام تعاملات سازمان با متقاضیان از زمان ثبت تقاضا برای دریافت مجوز تا صدور مجوز و در صورت نیاز تمدید مجوزهای صادر شده از راه این سامانه صورت می گیرد.
به قول موسوی در این سامانه امکاناتی همچون درخواست صدور پروانه بهره برداری از تاسیسات گردشگری و خوداظهاری تاسیسات وجود دارد.



منبع:

1399/05/14
23:05:14
5.0 / 5
1950
تگهای خبر: خدمات , فرهنگ , گردشگری , میراث
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
ttma تور و گردشگری